Wensenlijst
0
Items Hoeveelheid Prijs

U bent hier

Frequently Asked Questions

De infomatie over een geestrijke drank die ik zoek is onvolledig?

Op onze website tonen we alle geestrijke drank info waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten heel veel belang aan het verschaffen van juiste en volledige geestrijk drank informatie.
Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. Je kan altijd bijkomende informatie vragen aan onze helpdesk en dan doen wij ons best om aanvullende informatie te vinden.

Waar kan ik de Algemene verkoopsvoorwaarden vinden?

Alle informatie over onze Algemene Verkoopsvoorwaarden vind je hier.

Hoe kan ik mij in- of uitschrijven van jullie newsletter?

Alle informatie over onze privacypolitiek vind je op onze privacy pagina.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Alle info over het betalen via onze website en de verschillende betaalmethoden vind je hier.

Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Als je om gelijk welke reden je volledige bestelling of een gedeelte ervan wenst te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de contact-optie boven elke pagina van onze website. Hier vind je contactformulieren waarmee je in contact komt met onze helpdesk. Ga voor annuleringen naar Klantendienst en kies de optie "Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren".

Voor annuleringen moet je je bestelnummer vermelden. Dit vind je in de e-mailbevestiging die je ontvangt onmiddellijk na het plaatsen van een bestelling.

Je bestelling wordt geannuleerd zodra we je bericht ontvangen en je ontvangt een waardebon voor het geannuleerde bedrag of het bedrag wordt teruggestort. De waardebon kan je gebruiken voor een nieuwe bestelling. 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Via de optie "Mijn Account" bovenaan elke pagina kan je de gegevens van "jouw account" raadplegen. Hier kan je al je gegevens zoals je naam, e-mailadres, facturatie- en verzendadres wijzigen. Je kan zoveel verzend- en andere adressen aanmaken, maar het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen België bedragen altijd € 5.95 ongeacht het aantal geestrijke dranken wat je bij ons bestelt. Voor zendingen naar andere landen zijn de prijzen variabel, Je krijgt in dit geval een overzicht van de totale verzendkosten in de eerste stap van het bestelproces.  

 

Wat is de status van mijn bestelling?

In “Mijn Bestelling” kan je altijd de huidige status van je bestelling terugvinden. Elke wijziging aan je status wordt automatisch via e-mail gecommuniceerd.

Ik kan niet inloggen?

Als je problemen hebt om in te loggen op onze website, bekijk dan eerst de foutmelding die je krijgt. De meest voorkomende fout is een typfout in het e-mailadres of wachtwoord. Je kan je wachtwoord altijd opvragen.

Hoe kan ik de klantendienst contacteren?

Via de optie "Contact". Hier kan je ons je vraag sturen. Je vindt een omschrijving van de contactprocedure op deze pagina. We nemen zo snel mogelijk contact op met u.

Als je na enkele dagen je bestelling niet ontvangen hebt, contacteer dan onze helpdesk via het contactformulier.

Laatste nieuws

Naar het nieuws

BREXIT DEAL PROTECTS WHISKY NAMES

Whisky terms such as ‘Bourbon’ and ‘Scotch whisky’ will enjoy continued legal recognition and protection post-Brexit, thanks to a new agreement bet

Glenfarclas reveals £100k Family Cask Trunk

Glenfarclas is releasing 50 vintage single cask single malts in a luxury £100,000 trunk, in what’s been deemed the ‘first and last’ chance for fan

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Geef hier je e-mail in

 

 

Contact